tag:blogger.com,1999:blog-4000077207136440019.post8760491852840147738..comments2023-12-18T00:38:32.946+02:00Comments on KUNTO KORTILLA: Kuntokeskusten kasvuKunto Kortillahttp://www.blogger.com/profile/16902055524057629507noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-4000077207136440019.post-22404290337901462012007-07-30T18:27:00.000+03:002007-07-30T18:27:00.000+03:00Ostin joskus yhdestä ketjusta kertakortin vastaava...Ostin joskus yhdestä ketjusta kertakortin vastaavasta tarjouksesta, kuin nyt mainostavat lehdissä. 17 kertaa jäi käyttämättä. Kukaan ei ollut kiinnostunut harjoittelustani pätkän vertaa, kun olin kortin maksanut. Tunneille oli viikkojen jonot ja asiakaspalvelussa vain vähäteltiin sitä, kun en pystynyt korttia käyttämään silloin kun minulle olisi sopinut. Onneksi älysin, että löytyy saleja, jotka Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4000077207136440019.post-11150298828082508702007-07-30T13:06:00.000+03:002007-07-30T13:06:00.000+03:00Kiitoksia kommenteista henkilökuntani puolesta.Onh...Kiitoksia kommenteista henkilökuntani puolesta.<BR/><BR/>Onhan se niin, että jokainen yrittäjä jokaisella alalla ottaisi ennemmin säännöllisesti maksavan asiakkaan kuin satunnaisesti maksavan asiakkaan, jos pitää valita. Ja tietysti niistä mahdollisista satunnaisista asiakkaista pyritään aina saamaan säännöllisiä asiakkaita. Jos myy pelkästään kerta- tai kuukausikortteja, joutuu myymään tuotteen Kunto Kortillahttps://www.blogger.com/profile/16902055524057629507noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4000077207136440019.post-58873446377939650422007-07-30T12:35:00.000+03:002007-07-30T12:35:00.000+03:00Siirryin reilu vuosi sitten pohjoismaisesta kuntos...Siirryin reilu vuosi sitten pohjoismaisesta kuntosaliketjusta M&M: asiakkaaksi. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja tuntuu, että olen saanut rahoilleni vastinetta. <BR/><BR/>Olen sitä mieltä, että paras asiakassuhde on vuorovaikutteinen - molemmat saavat toisiltaan paljon, kun homma toimii. Pitkässä asiakassuhteessa luottamus kasvaa molemminpuolisesti ja palautetta voi antaa puolin ja toisin. <BR/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4000077207136440019.post-67300706770604092052007-07-28T12:12:00.000+03:002007-07-28T12:12:00.000+03:00Paras päätökseni on ollut sitoutuminen liikuntaan....Paras päätökseni on ollut sitoutuminen liikuntaan. Alku oli hankalaa, mutta onneksi minulle tehtiin ohjelma ja soiteltiin perään. Innostus olisi muuten lopahtanut, jälleen kerran. 20 kiloa on lähtenyt ja elämä parantunut. Kiitos kuuluu vain M&M:n väelle!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4000077207136440019.post-22986573808613802502007-07-27T18:59:00.000+03:002007-07-27T18:59:00.000+03:00Jokainen kuntosalin omistaja ottaisi mieluummin as...Jokainen kuntosalin omistaja ottaisi mieluummin asiakkaan, joka maksaa joka kuukausi, tästä eteenpäin, mahdollisimman pitkään, kuin asiakkaan, joka harjoittelee silloin tällöin. Kukaan ei voi kieltää sitä, vaikka haastatteluissa toista välillä jutteleekin. Taitaa vaan olla niin, että joillekin vaan jää jäjelle ne satunnaiset kuntoilijat ja aktiiviset hakevat rahalleen parempaa vastinetta. Sitten Anonymousnoreply@blogger.com